اگر چنين است ، هنر غير نمايشي است - که به آن انتزاعي نيز گنبد شيشه اي شهري مي شود. واقع گرايي و گنبد شيشه اي , گنبد استين گلاس, گنبد شيشه اي استين گلاس, گنبد سقفي, سقف گنبدي, سقف شيشه اي , سقف نورگير شيشه اي, گنبد سقفي, سقف استين گلاس در يک زنجيره وجود دارد. امپرسيونيسم نمونه اي از يک سبک بازنمايي است که به طور مستقيم تقليد نبود ، بلکه سعي در ايجاد "برداشت" از طبيعت داشت. اگر اثر نمايشي نيست و بيانگر احساسات ، آرزوها و آرزوهاي هنرمند است يا جستجوي آرمانهاي زيبايي و فرم است ، اثر غير نمايشي است يا اثري از اکسپرسيونيسم است.
تجزيه و تحليل نمادين يکي از عناصر طراحي خاص يک شي است. از طريق خواندن گنبد شيشه اي شهري چنين عناصر ، مي توان رديف و نسب آن ها را رديابي کرد ، و با آن نتيجه گيري در مورد ريشه و مسير اين نقوش به دست مي آورد. به نوبه خود ، مي توان مشاهدات متعددي را در مورد ارزش هاي اجتماعي ، فرهنگي ، اقتصادي و زيبايي شناختي افراد مسئول توليد شي انجام داد.
بسياري از مورخان هنر از نظريه انتقادي براي ترسيم سوالات خود در مورد اشياء مي كنند. اين تئوري گنبد شيشه اي , گنبد استين گلاس, گنبد شيشه اي استين گلاس, گنبد سقفي, سقف گنبدي, سقف شيشه اي , سقف نورگير شيشه اي, گنبد سقفي, سقف استين گلاس در برخورد با اشياء جديد ، از اواخر قرن 19 به بعد ، استفاده مي شود. نظريه انتقادي در تاريخ هنر غالباً از دانشمندان ادبيات وام گرفته مي شود و شامل استفاده از چارچوب تحليلي غير هنري براي مطالعه اشياء هنري است. نظريه هاي فمينيستي ، مارکسيستي ، نژاد انتقادي ، عجيب و غريب و نظريه هاي پسا استعمار ، همه در اين رشته به خوبي تثبيت شده اند.
[caption id="" align="aligncenter" width="256"] گنبد شيشه اي شهري[/caption]
درباره این سایت