يا ، شايد او يک نماد براي همه ن است. اين زنجيره تفسير يا “نشانه شناسي نامحدود” بي وسايل گنبد استين گلاس است. وظيفه مورخ هنر اين است که مرزهايي را براي تفسيرهاي احتمالي به اندازه آشکار کردن امکانات جديد بگذارد. [23] نشانه شناسي طبق اين تئوري عمل مي کند که يک تصوير را فقط از ديد بيننده مي توان درک کرد. اين هنرمند توسط بيننده به عنوان مبدع معنا پيوند داده مي شود ، حتي به حدي که تفسير همچنان بدون توجه به اينکه خالق آن را در نظر داشته باشد گنبد شيشه اي , گنبد استين گلاس, گنبد شيشه اي استين گلاس, گنبد سقفي, سقف گنبدي, سقف شيشه اي , سقف نورگير شيشه اي, گنبد سقفي, سقف استين گلاس است. [23] روزاليند کراوس از اين مفهوم در مقاله خود “به نام پيکاسو” حمايت کرد. او انحصار اين هنرمند را در معني معنا داد و تأکيد کرد که معناي آن تنها مي تواند پس از حذف اثر از بافت تاريخي و وسايل گنبد استين گلاس آن حاصل شود. ميکه بال نيز به همين ترتيب استدلال کرد که معني تا زماني که تصوير توسط بيننده مشاهده نشود وجود ندارد. تنها پس از تصديق اين مسئله ، مي توان معني ديگر امکانات ديگر مانند فمينيسم يا روانکاوي را باز کرد. [24]
اريخ هنر سميوتيك با بررسي ارتباط آن با يك آگاهي وسايل استين گلاس ، مي خواهد تا معاني رمزنگاري يا معاني در يك شيوع زيبايي شناسايي را استين گلاس, استن گلاس, استند گلاس , استيند گلاس , استين گلس, استن گلس, استند گلس , استيند گلس , درب استين گلاس, استين گلاس, استين گلاس چيست, اموزش استين گلاس ,آموزش استين گلاس , آموزش تصويري استين گلاس, اموزش تصويري استين گلاس, لوازم استين گلاس, استين گلاس ارزان, قيمت استين گلاس كند. [21] مورخان هنر معمولاً به هيچ يک از مارک هاي خاص نشانه شناسي متعهد نيستند بلکه يک نسخه تلفيقي را ايجاد مي کنند که در مجموعه خود از ابزارهاي تحليلي گنجانيده است. به عنوان مثال ، ماير شاپيرو به معناي افتراقي سوسور به منظور خواندن علائم از آنجا که در درون يک سيستم وجود دارد ، قرض داده است. به گفته شاپيرو ، براي درک معناي جبهه در يک زمينه خاص تصويري ، بايد از امکانات متناوب مانند نمايه يا نماي سه چهارم ، از ويژگيهاي متفاوتي از قبيل نمايه ، يا از آن ديدن شود. شاپيرو اين روش را با کار چار سندرز پيرس ترکيب کرد که شي ، نشانه و مترجم ساختاري را براي رويکرد وي فراهم مي کرد.
درباره این سایت